Kolonie letnie :)

Stowarzyszenie ,,Serce dla Serca” przy współpracy z Wąbrzeskim Centrum w dniach od 26.06.2017r. do 30.06.2017r. zorganizowało  5 dniowe kolonie  letnie.  Dzięki wielkiemu sercu sponsorów udział w turnusie  był  bezpłatny –  15 dzieci uczęszczających do Świetlicy  Socjoterapeutycznej  w Wąbrzeźnie wyjechała do Gliczarowa Górnego koło Zakopanego.  Dzieci  miały okazję zwiedzić wiele ciekawych miejsc, zapoznać się z bogatą kulturą góralską.  Program kolonii był bardzo atrakcyjny, pozwolił w sposób  aktywny  i  interesujący  spędzić dzieciom  kilka  dni poza miejscem zamieszkania.  W drodze do Zakopanego odwiedziliśmy Jasna Górę, a także  Wadowice, rodzinne miasto Jana Pawła II, w którym  zwiedziliśmy Muzeum Dom Rodzinny  Ojca Świętego.  Drugi dzień przeznaczyliśmy na wycieczkę po Zakopanym. Byliśmy na Wielkiej Krokwi, wjechaliśmy i zjechaliśmy kolejką  na Gubałówkę, spacerowaliśmy po Krupówkach. Po obiedzie dzieci pluskały  się w basenach termalnych  w Bukowinie Tatrzańskiej . Odwiedziliśmy również  Kopalnię Soli w Wieliczce i  Rezydencję Królewską w Niepołomicach. Kolejnego dnia  pojechaliśmy do Krakowa. Pan Przewodnik  oprowadził  nas po najciekawszych miejscach grodu  Kraka, zwiedzieliśmy min. Kościół Mariacki z ołtarzem Wita Stwosza, Rynek, Sukiennice, Barbakan, Okno Papieskie, Katedrę na Wawelu, Dzwon Zygmunta itp.). Ostatniego dnia  po śniadaniu i  pożegnaniu z sympatycznymi gospodarzami pojechaliśmy do Niedzicy i Czorsztyna  zobaczyć  Zamek Dunajec  oraz sztuczny zbiornik i zaporę na rzece. Na zakończenie dzieci płynęły po Zalewie Czorsztyńskim statkiem wycieczkowym  ,,Harnaś” .  Jak zawsze wszystko, co dobre szybko się kończy i nadszedł czas wyruszyć w drogę powrotną . W tym miejscu chcemy jeszcze raz gorąco podziękować  sponsorom, to dzięki ich hojności możliwe stało się zorganizowanie  kolonii.

20170626_154206 DSCN3985 20170627_132028 20170628_115111 20170630_095505 DSCN3813 DSCN3849 DSCN3947